وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
رحمانی: عمل پایم موفقیت آمیز بود

خبرلایو- بختیار رحمانی دقایقی قبل رباط صلیبی‌اش را در بیمارستان گاندی عمل کردند و احتمالا تا ۶ ماه نمی تواند فولاد را همراهی کند.

رحمانی دقایقی بعد از عمل گفت:

خدا را شکر عملم موفقیت آمیز بود و دکتر کیهانی از اوضاع پای مصدومم ابراز رضایت کرد. فکر می کنم بعد از ۶ ماه می توانم برای فولاد بازی کنم.

واقعا از حسین فرکی و آقای سجادی تشکر می کنم. آنها بلافاصله بعد از عمل به ملاقات من آمدند و روحیه‌ام را بالا بردند.

        



نظرات شما عزیزان:

fati jooni
ساعت14:56---1 شهريور 1393
عجب قالب باحالیه!ولی اون یکی رو بیشتر دوست داشتم چون دخترونه تر بود!!! محی تو هم داری کم کم شبیه اون دوستت میشیا...!!!
پاسخ:نظر لطفته عزيز دلم .... منم اون قالبو بيشتر ميپسندم ولي بخاطر بنر وبمو مسائل ديگ مجبور شدم اين قالبو بذارم //// دارم شبيه كدوم دوستم ميشم فاطي ؟؟؟؟؟؟؟ " من خوده خودمم يادت باشه " چرا چنين چيزيو ميگي ؟؟؟؟ درهرصورت نظره لطفته گلــــــــــــم


شقايق
ساعت11:58---31 مرداد 1393
خب خدا رو شكر
حداقل خيال يكي راحت شد.....
تو اين يكي هم 5 بود هم 4!!!!!
پاسخ: فدااااااااااااااااات ، اصن ي نفس راحت از اعماق وجودم كشيدم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 ا 10:21 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.